söndag 4 oktober 2009

Lite nytt på G...

Under sommaren har jag fått en ny tävlingsdräkt som passar så bra till mitt nya program med musik från Anastasia, den tecknade filmen. Jag ska lägga upp en bild på min nya dräkt så snart jag får ett fint foto när jag har den på mig.


Jag har beställt ett par jätteläckra träningsbyxor, så har ser de ut:


Jag hoppas verkligen att de passar mig och jag längtar tills de kommer!

Jag behöver även nya skridskosnören och min mamma hittade fina på nätet. Jag har inte bytt snören sedan i somras så de jag har nu kommer att gå av vilken dag som helst... Så här ser de nya ut som jag beställt:

Klubben har fixat nya klubbtröjor och naturligtvis ska jag ha en jag med. MEn det dröjer nog ett par veckor innan de är klara. Det skulle vara kul att ha en på den första tävlingen den här säsongen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det ska bli spännande att se din nya dräkt. Träningsbyxorna är jätteläckra.
Stor KRAM från moster Eva

Anonym sa...

Var på nätet hittade du de snörena? Mvh Li
P.s. du kan svara på min mejl sweet_mumrik@hotmail.com