söndag 18 oktober 2009

Västeråskampen

I helgen har jag varit i Västerås och tävlat. Det var säsongens första tävling och det gick så där. Jag trillade i båda mina dubbel ögel men klarade båda axel och båda mina dubbel salcow!!!!!!!!!
Jag blev fyra och var bara en ynka en hundradels poäng från att stå på pallen!!
Det var första gången jag fick poäng på en tävling och jag fick 17, 48.
Det gick mycket bättre än jag hoppats på!
Jag och min mamma bodde på hotell i Västerås hela helgen. Vi var i ishallen och såg nästan alla min klubbkompisar tävla.
På vägen hem stannade vi på Godisstoppet i Hummeltsta och där köpte jag lördagsgodis till nästa helg.Det är en av Sveriges största godis butiker med minst 500 soters olika godissorter.
Nästa helg ska jag till Enebyberg och tävla. Då blir det debut som A-åkare.

1 kommentar:

Anonym sa...

Håller tummarna nästa helg;)
Kram Från Eva & Kent